انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 12
نويسنده پيام
vahiddgn آفلاين


ارسال‌ها : 22
عضويت: 22 /5 /1397

استقلال مالی
چگونه به استقلال مالی برسیم؟






استقلال مالی چیست؟ استقلال مالی توانایی ایجاد حس آزادی بدون نگرانی در مورد پول است. با برنامه ریزی دقیق، دستیابی به استقلال مالی به اندازه ای که بنظر می رسد دشوار نیست. برای رسیدن به استقلال مالی، برای خودتان برنامه ریزی انجام دهید. از لحاظ مالی جایگاه خود را تعین کنید، هدف گذاری مالی انجام دهید و سعی کنید هزینه های اضافی را از زندگی و کسب و کار خود حذف کنید. با در نظر گرفتن بازنشستگی و اتفاقات پیش بینی نشده در زندگی، برای آینده برنامه ریزی کنید.
ایجاد یک برنامه مالی
حفاظت از استقلال مالی در آینده
نکته:
  • اگر متأهل هستید، اطمینان حاصل کنید که همسرتان با شما در زمینه امور مالی توافق دارد.[*]همیشه هزینه های اضطراری و غیر برنامه ریزی شده را به بودجه خود اضافه کنید.[*]دستیابی به استقلال مالی بسیار ساده است اگر از سن نوجوانی شروع کنید، زیرا پس انداز شما زمان بیشتری برای رشد دارد.
نتیجه گیری:
استقلال مالی فراتر از داشتن پول است. استقلال مالی یعنی شما آزاد هستید که در زندگی هر کاری که دوست دارید انجام دهید و نگران پول نباشید. ولی متأسفانه بسیاری از ما این موضوع مهم را نادیده گرفته و تا مدتها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم. امیدواریم این مقاله به شما در این زمینه آگاهی کامل داده باشد.
منبع: وبسایت ماهان تیموری
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 14:01
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



twitter facebook rss
yahoo
سايت ما با عنوان بزرگترين تالار گفتمان ايراني کار خود را در سال 15/2/1390 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون ما همواره سعي در ارائه مطالب آموزشي، علمي، تفريحي، سرگرمي و ... داشته است. ما مفتخر است که توسط سرور ايران ميزباني مي شود.

ترجمه شده توسط:آبان يار

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : #######
همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
PostMan By Cultural Forum | Study at Malaysian University
طراحي شده توسط VBIran

SEO by vBSEO