انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 15
نويسنده پيام
moh3n آفلاين


ارسال‌ها : 100
عضويت: 12 /4 /1392
محل زندگي: گنبد
سن: 19
شناسه ياهو: 25
تشکرها : 4
تشکر شده : 19

رنگ ماه تولد شما

شما متولد چه ماهی هستید؟ ماه شما چه رنگی است؟ با ویژگیهای خود متناسب را رنگ ماه تولدتان بیشتر آشنا شوید.

متولدین فروردین: قرمز

رنگ قرمز باعث شده تا متولدین فروردین بیشتر عصبانی شوند، ولی به محض آنکه آتش خشم آنها خاموش شود، به سرعت تبدیل به آدمهایی شاد و بانشاط میشوند. متولدین فروردین افرادی بلند پرواز، مصمم و با اراده هستند و از توجه بیش از حد به احساسات خوششان نمیآید. هیچ کس نمیتواند مانند متولیدن فروردین قاطع و خشن باشد، ولی از طرفی، کمتر کسی معصومیت و عاطفه آنها را دارد. آنها هرگز تحمل شکست را ندارند و درباره نتیجه نهایی هر چیزی، از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال، بسیار خوشبین هستند. آنها از رقابت خوششان میآید و خیلی ماهرانه با افکار و نظرات خود، دیگران را به مبارزه میطلبند. مخالفت دیگران، موانع و مشکلات برای آنها سرگرمکننده و نشاطآور است و از آن لذت میبرند و هیچ گاه منتظر موفقیت نمیشینند، بلکه با شتاب به سوی آن میدوند و به همین دلیل کمتر به دیگران وابستهاند.


متولدین اردیبهشت : صورتی

متولدین اردیبهشت به ندرت نگران میشوند. هنگامی که کارها مطابق خواست آنها انجام نمیشود، اخم میکنند، اما عصبانی نمیشوند. خویشتنداری و صبر از صفات ذتی آنهاست و به خاطر همین خصوصیات، کارهای خود را خیلی راحت انجام میدهند و هیچ چیز نمیتواند مانع رسیدن آنها به هدفشان شود. متولدین اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. همچنین در شجاعت و دلاوری رتبه اول را دارند، زیرا هیچ کس مثل آنها نمیتواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. متولدین اردیبهشت ممکن است لجوج و سمج به نظر بیایند، ولی بردباری و صبر این افراد مثالزدنی است.

متولدین خرداد: نقرهای

رنگ نقرهای متولدین خرداد را به افرادی دلسوز، مهربان، خون گرم، صادق و دلپذیر تبدیل کرده است. این افراد از کارهای یکنواخت و تکراری بدشان میآید؛ کارهای روزمره باعث میشود که فکر کنند هم چون پرندهای در قفس اسیر شدهاند. هم چنین آنها ذاتا بیقرارند و همواره به دنبال هیجان و تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. این افراد اگر در جایی ثابت بمانند، افسرده میشوند. این افراد با مهارتهای ذاتی خویش، چنان ذهن مخاطب را درگیر مسائل مختلف میکنند که فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمیشود.

متولدین تیر: خاکستری

تیرگی رنگ درونی متولدین تیر باعث میشود که گاهی اوقات بد اخلاق شوند. برخی مواقع اگر کسی از آنها ساعت بپرسد، با اخم جواب میدهند و در مقابل درخواست دیگران با عصبانیت رفتار میکنند. باید توجه داشته باشید که این حالت آنها موقتی و زودگذر است و فورا به همان آدم دلنشین همیشگی تبدیل میشوند. متولدین تیر تخیلی قوی دارند و میتوانند آن را به خوبی تحت کنترل درآورند. این افراد فورا متوجه حالات درونی خود و دیگران میشوند و این حالات را در حافظه قوی خود ثبت میکنند.

متولدین مرداد: طلایی

رنگ درونی متولدین مرداد، غروری شاهانه به آنها داده است به طوری که همیشه میتوانند میزبان باشکوهی باشند. آنها به سختی میتوانند حس برتریجویی خود بر دیگران را کنترل کنند و همواره رفتاری فخرفروشانه دارند. این افراد انرژی خود را بیهوده تلف نمیکنند و به راحتی میتوانند وظایف و اعمال خود را سامان دهند. وقتی که دست از خودنمایی میکشند، دستوراتی صادر میکنند که بسیار موثر است.

متولدین شهریور: نارنجی

نخستین موضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توجه میکند، این است که آنها طوری رفتار میکنند که انگار مسئله مهمی در ذهن خود دارند و در تلاشاند که آن را حل کنند. گاهی اوقات احساس مبهمی به آنها دست میدهد که انگار از چیزی نگران هستند. این احتمال واقعا وجود دارد، زیرا نگرانی برای آنها کاملا طبیعی است. این افراد همیشه با لبخند خود، مشکلات بزرگ را مخفی میکنند. متولدین شهریور، انسانهایی کمالگرا هستند که میخواهند به بالاترین نقطه پیشرفت برسند و برای رسیدن به اهداف و برنامههایشان بیشتر از شرکت در مهمانیها و محافل اجتماعی اهمیت میدهند.

متولدین مهر:آبی

متولدین مهر ذاتا هنرمند هستند و از نور و موسیقی ملایم به شدت لذت میبرند. آرامش و هماهنگی در امور بر سلامتی متولد مهر تاثیری معجزهآسایی دارد. افراد وقتی بیمار میشوند باید به محیطی عاطفی بروند و کتابهای جذاب بخوانند تا زودتر درمان شوند، زیرا این رفتارها اثر فوقالعادهای بر سرعت بهبودی آنها میگذارد. متولدین مهر هنگام گفتوگو با دیگران، ابتدا تا جایی که میتوانند حرف میزنند سپس مشتاقانه به حرفهای طرف مقابل گوش میدهند. آنها در دعواهای دیگران همیشه نقش صلحدهنده را بر عهده دارند و اوضاع را به خوبی آرام کرده و صلح و صفا برقرار میکنند.

متولدین آبان: سفید

اگر از یک متولد آبان بپرسید که آیا میتواند به شما کمک کند، او به راحتی پاسخ میدهد: بله یا خیر. بنابراین اگر آدم حساس و زودرنجی هستید، از او در هیچ موردی نظرخواهی نکنید، زیرا او هر حقیقتی را رک و راست میگوید. متولد آبان اصلا اهل تملقگویی و چاپلوسی نیست، یعنی شخصیت خود را بالاتر از آن میداند که دست به چنین کاری بزند. بنابراین اگر در مواردی از شما تعریف کرد، یقین داشته باشید که از صمیم قلب بیان کرده است: بنابراین ارزش آن تعریف را بدانید.


متولدین آذر: بنفش

متولدین آذر اغلب اوقات شاد و خون گرم هستند، ولی اگر صمیمیت آنها سواستفاده شود، عصبانی میشوند. اعتراض علیه قوانین و مقررات دست و پا گیر در میان متولدین آذر بسیار شایع است. آنها هرگز از دعوا و درگیری فرار نمیکنند و از کسی کمک نمیخواهند. متولدین آذر هرگز تحمل ندارند که کسی آنها را به دروغگویی متهم کند. یک اتهام غیرمنصفانه و بیمورد ممکن است آنها را به شدت عصبانی کند. این افراد ابتدا دست به عمل میزنند و بعد به نتایج کارشان فکر میکنند.

متولدین دی: قهوهای

متولد دی فردی عملگرا است. او نیازی به خودنمایی ندارد و ترجیح میدهد که دیگران در صحنه حضور داشته باشند و او به عنوان فردی حامی و مقتدر، در پشت صحنه از آنها حمایت کند. متولد دی، بلندپروازی و جاهطلبی بسیار زیادی دارد و گاهی نمیتواند آن را مخفی کند. به یاد داشته باشید که متولد دی همیشه طوری رفتار میکند که فکر میکنید مانند پر، نرم و بیآزار است اما در حقیقت ماند میخ محکم و کوبنده است.


متولدین بهمن: زرد

متولدین بهمن ترکیبی از خونسردی، عملگرایی و بیثباتی هستند. آنها به راحتی با دیگران همدلی میکنند و فقط با چند کلمه صحبت، میتوانند اضطراب آنها را کم کنند و به آنها آرامش بدهند که این به خاطر اعصاب قوی و پر توان آنهاست. متولدین بهمن معمولا افرادی گوشهگیر و تنها هستند و با اینکه دوستان زیادی در اطراف خود دارند، ولی دوست صمیمی و نزدیک چندانی ندارند.


متولدین اسفند: سبز

متولدین اسفند تحت تاثیر فطرت بخشنده رنگ سبز، به دور از هر نوع حرص و طمع هستند. شخصیت دلپذیر، جذاب و در عین حال تنبل متولدین اسفند دیگران را تحت تاثیر قرار میدهد. این افراد نسبت به قوانین و مقرات محدودکننده، بیاعتنا هستند و به توهینها، تهمتها و نظرات مخالف دیگران توجه نمیکنند. آنها دوست دارند که بتوانند در هر زمانی، آزادانه خیالپردازی کنند و طبق علایق و نیازهای خود زندگی کنند. متولدین اسفند به ندرت عکسالعمل شدیدی از خود نشان میدهند. البته فکر نکنید که آنها افراد بیخیالی هستند زیرا زمانی که احساساتشان جریحهدار شود، با زیرکی خاص خود نیش و کنایه میزنند و طرف مقابل را مسخره میکنند.
امضاي کاربر :


فوتبال فروم در یک جمله:

.
اگه تو نبودی اینترنت یک چیز کم داشت ..!!!




سه شنبه 18 تیر 1392 - 13:36
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



twitter facebook rss
yahoo
سايت ما با عنوان بزرگترين تالار گفتمان ايراني کار خود را در سال 15/2/1390 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون ما همواره سعي در ارائه مطالب آموزشي، علمي، تفريحي، سرگرمي و ... داشته است. ما مفتخر است که توسط سرور ايران ميزباني مي شود.

ترجمه شده توسط:آبان يار

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : #######
همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
PostMan By Cultural Forum | Study at Malaysian University
طراحي شده توسط VBIran

SEO by vBSEO