انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 12
نويسنده پيام
moh3n آفلاين


ارسال‌ها : 100
عضويت: 12 /4 /1392
محل زندگي: گنبد
سن: 19
شناسه ياهو: 25
تشکرها : 4
تشکر شده : 19

حقيقي: اولويت هواداران بايد پرسپوليس باشد
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امسال بايد در همه مسابقات اولويت اصلي هواداران بايد پرسپوليس باشد.


رضا حقيقي در خصوص قرعه‌کشي ليگ برتر اظهار داشت: با توجه به اردوها و بازي‌هاي دوستانه‌اي که برگزار کرديم روي هم رفته با استراتژي علي دايي در بهترين شرايط ممکن هستيم و براي بازي‌هاي ليگ برتر لحظه‌شماري مي‌کنيم.

به گزارش فارس ، وي افزود: قرعه‌کشي هم جزئي از فوتبال است اما به نظر من تنها 4 درصد در روند حرکتي يک تيم تاثير دارد و يا مي‌تواند سرنوشت تيم‌ها را مشخص کند. ما بايد بدانيم براي ما هيچ فرقي ندارد که با کدام تيم اول بازي کنيم و با کدام تيم آخر.

حقيقي تاکيد کرد: بالاخره قرعه اين بار طوري براي ما اتفاق افتاد که در هفته اول به تراکتورسازي برخورد کرديم. ما مقابل اين تيم در ديداري دوستانه به ميدان رفتيم و به نظرم خوب بازي کرديم اما بازي تدارکاتي هرگز ملاک بازي رسمي نيست و اين را مي‌دانيم.

وي گفت: يکي از نکات مثبت اين است که بايد در ورزشگاه آزادي به ميدان برويم و اميدوارم اين موضوع براي ما خوش يمن باشد. بالاخره ما در اولين بازي به دنبال اين هستيم که با يک 3 امتياز خودمان را از لحاظ روحي و رواني براي يک فصل حساس آماده کنيم به همين دليل اگر استارت را پرقدرت بزنيم قطعا در آينده اين موضوع بيشتر به درد ما مي‌خورد.

وي در باره حضور علي کريمي نيز در ترکيب تيم تراکتورسازي گفت: بالاخره علي کريمي بازيکني است که هواداران دوستش دارند. نمي‌شود دروغ گفت اما بازي کردن مقابل اين بازيکن بسيار سخت و حساس است و بايد يک فوتباليست اعتماد به نفس خود را داشته باشد.

هافبک پرسپوليس افزود: کريمي براي پرسپوليس و فوتبال ايران زحمت کشيده و خواسته يا ناخواسته مردم دوستش دارند اما ما بايد بدانيم پرسپوليس از همه چيز مهم‌تر است. اولويت اول مردم براي حمايت بايد پرسپوليس باشد. علي‌رغم اينکه مي‌دانيم هر طوري که مقابل کريمي قرار بگيريم بازي براي ما سخت‌تر و روبه‌رو شدن با او دشوار است. ما تلاش مي‌کنيم به خوبي او را مهار کنيم و خودمان هم به خواسته‌هايمان برسيم.

وي يادآور شد: ما امسال بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا فصل گذشته را جبران کنيم، از طرف ديگر امسال براي بازيکنان بسيار حساس است چون سال جام جهاني است. به همين دليل قطعا انگيزه بازيکنان ما چند برابر است تا انشاءالله امسال سهم بيشتري در بين بهترين‌ها و ملي‌پوشان داشته باشيم. اميدوارم که امسال مقابل مردم روسفيد باشيم.




امضاي کاربر :


فوتبال فروم در یک جمله:

.
اگه تو نبودی اینترنت یک چیز کم داشت ..!!!




چهارشنبه 19 تیر 1392 - 13:12
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



twitter facebook rss
yahoo
سايت ما با عنوان بزرگترين تالار گفتمان ايراني کار خود را در سال 15/2/1390 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون ما همواره سعي در ارائه مطالب آموزشي، علمي، تفريحي، سرگرمي و ... داشته است. ما مفتخر است که توسط سرور ايران ميزباني مي شود.

ترجمه شده توسط:آبان يار

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : #######
همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
PostMan By Cultural Forum | Study at Malaysian University
طراحي شده توسط VBIran

SEO by vBSEO