انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 17
نويسنده پيام
moh3n آفلاين


ارسال‌ها : 100
عضويت: 12 /4 /1392
محل زندگي: گنبد
سن: 19
شناسه ياهو: 25
تشکرها : 4
تشکر شده : 19

مسعود خودخواه است نکونام فداکار!



صحبت با آلوارز ادواردو خبرنگار راديومار کاو وب‌سايت آمريکايي ESPEN.COM در مورد فوتبال ايران و فوتباليست‌هاي ايراني شاغل در اسپانيا.


در اسپانيا تاثيرگذارترين رسانه راديوست و برخلاف فوتبال انگليس که روزنامه‌ها حرف اول را مي‌زنند در آنجا اين راديوست که علاوه بر محبوبيت و فراگيري خيلي تاثيرگذار است.
براي اسپانيايي‌ها جذب يکباره دو بازيکن ايراني عجيب نبود؟

اتفاقا براي باشگاه اوساسونا اين مسئله اهميت فوق‌العاده زيادي داشت چون اگر ايراني‌ها موفق نبودند آن وقت انتقادات زيادي متوجه آنها مي‌شد. حالا اگر يک باشگاه ديگر اسپانيايي بخواهد با بازيکنان ايراني قرارداد ببندد ديگر ما شگفت‌زده نمي‌شويم.
به نظر شما ايراني‌ها توان بازي در رئال مادريد و بارسلونا را هم دارند؟

به نظر من بازيکنان کمي هستند که توانايي و کيفيت بازي در اين دو تيم را داشته باشند، حتي بازيکنان اسپانيايي و اروپايي و برزيلي! بازي در اين دو تيم واقعا سخت است.

حالا فوتبالدوستان اسپانيايي‌ها از جذب بازيکن ايراني راضي هستند يا نه؟

بله! به نظر من جذب نکونام و شجاعي تجربه خوبي براي آنها بود. البته مسعود و نکو با هم خيلي متفاوت هستند. نکونام شبيه جنگجويان است يعني در زمين مسابقه مي‌جنگدد و مبارزه مي‌کند. او خودش را وقف تيم مي‌کند اما مسعود يک بازيکن خودخواه است چيزي شبيه روماريو! به نظر من آنها خيلي خوب بودند. نکونام هنوز هم مورد احترام مردم پامپلونا است. مسعود هم خيلي با استعداد بود. من سبک بازي او را خيلي دوست داشتم يعني ما اسپانيايي‌ها کلا بازيکن تکنيکي را دوست داريم. مسعود هر جور که دلش مي‌خواهد بازي مي‌کند اما اگر بيشتر در خدمت تيم باشد بازيکن خيلي خوبي است. به نظر من مسعود هنوز هم مي‌تواند در ليگ اسپانيا بازي کند.

باز هم سئوالم را تکرار مي‌کنم. بالاخره ايراني‌ها توانايي بازي در رئال و بارسلونا را دارند يا نه؟


به نظر من آنها مي‌توانند در تيم‌هايي بازي کنند که در رده‌هاي دهم تا هجدم لاليگا قرار دارند. تيم‌هاي دهم تا هجدهم لاليگا خيلي شبيه به هم هستند. ايراني‌ها مي‌توانند به اين تيم‌ها بروند.

در مورد مسعود داشتي حرف مي‌زدي.

من واقعا بازي او را دوست دارم چون خيلي با استعداد است و خوب با توپ بازي مي‌کند. او غيرقابل پيش‌بيني است. اگر روز خوبش باشد که عالي است اما اگر نباشد خب خوب نيست. من از نگاه کردن بازي او لذت مي‌برم. در کل بايد بگويم هيچ‌کسي انتظار نداشت ايراني‌ها به لاليگا بيايند چون ما اصلا شناختي از شما و فوتبالتان نداشتيم.
منبع:روزنامه نود
امضاي کاربر :


فوتبال فروم در یک جمله:

.
اگه تو نبودی اینترنت یک چیز کم داشت ..!!!




چهارشنبه 19 تیر 1392 - 14:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



twitter facebook rss
yahoo
سايت ما با عنوان بزرگترين تالار گفتمان ايراني کار خود را در سال 15/2/1390 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون ما همواره سعي در ارائه مطالب آموزشي، علمي، تفريحي، سرگرمي و ... داشته است. ما مفتخر است که توسط سرور ايران ميزباني مي شود.

ترجمه شده توسط:آبان يار

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : #######
همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
PostMan By Cultural Forum | Study at Malaysian University
طراحي شده توسط VBIran

SEO by vBSEO