انتخاب رنگ سبز انتخاب رنگ آبي انتخاب رنگ فيروزه اي انتخاب رنگ قرمز انتخاب رنگ قهوه اي انتخاب رنگ نارنجي انتخاب رنگ زرد انتخاب رنگ بنفش انتخاب رنگ خاکستري انتخاب رنگ سياه
خوراک آر اس اس توييتر فيس بوک
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازديد 150
نويسنده پيام
k-ansarifard آفلاين


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
شناسه ياهو: 11
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است

به گزارش خبرگزاری فارس، پیوستن کریم انصاریفرد به پرسپولیس یکی از سوژههای داغ رسانهها در چند روز اخیر بود تا آنجا که این بازیکن روز گذشته با سرخپوشان برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر به توافق رسید. ولی امروز بعدازظهر پس از صحبتهای تلفنی انجام شده این ماجرا منتفی و کریم انصاریفرد پیوستنش به پرسپولیس غیرممکن شد.




از همین رو دقایقی با انصاریفرد گفتوگویی انجام دادیم که در زیر میخوانیم:




فارس: آقای انصاریفرد امروز قرار بود در تمرین پرسپولیس شرکت کنی آیا سر حرفت هستی؟




من همیشه گفتهام همیشه دعا میکنم خدا آن روز را نیاورد که من برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارم، این را قلبا میگویم. نه دنبال بازارگرمی هستم و نه اینکه بخواهم خودم را مقابل هواداران کوچک نشان دهم. من هر چه دارم و ندارم از خدای بزرگ است و همیشه شاکر او هستم. شعار من این است «عزت و ذلت دست خداست و او است که آینده ما را مشخص میکند». همیشه گفتهام خدایا شکرت که سلامتی را دارم. آرزویم این است که همه مردم کشورم سلامت باشند.




فارس: نگفتی به تمرین میروی یا خیر؟




باید اعلام کنم متاسفانه خیر. من چند جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم و حتی در جلسه دوم یا سوم بود که گفتم هر چه شما بگویید من قبول دارم، مشکلی نیست. این موضوع تا جلسه روز گذشته طول کشید که بالاخره مشخص شد من امروز بعد از ظهر در تمرینات شرکت میکنم. البته در جلسه قبلی هم که داشتم یک بار قرار شد در تمرینات حضور پیدا کنم اما به من خبری ندادند و حتی یک بار هم رویانیان به من گفت که با همدیگر بر سر تمرینات میرویم که باز هم خبری نشد.




فارس: پس همه چیز منتفی شده است؟




این داستان باز هم ادامه داشت، در حالی که منتظر بودم تا امروز بعد از ظهر با من تماس بگیرند تا به تمرینات بروم دیدم این اتفاق نیفتاد. سپس خودم تماس گرفتم که بعد به من گفتند علی دایی مثل اینکه سه بار استخاره گرفته و استخارههایی که برای حضور تو در پرسپولیس گرفته خوب درنیامده است.




فارس: چرا؟




نمیدانم، باور کنید من به خاطر پرسپولیس به پیشنهادات خارجیام هم جواب منفی دادم و همان موقع مصاحبه کردم و گفتم من عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم بود. یعنی چراغ سبز خودم را نشان دادم اما مثل اینکه قسمت نبود در پرسپولیس بمانم. راضیام به رضای خدا.




فارس: آیا دایی با تو مشکل داشت؟




خیر، من همیشه علی دایی را دوست دارم و خواهم داشت و احترام او بر من واجب است اما مثل اینکه استخارههایی که ایشان کرده خوب درنیامده است که من هم در این باره حرفی ندارم.




فارس: پس چه کسی با تو مشکل دارد؟




من با کسی مشکلی ندارم اما هواداران پرسپولیس بدانند اگر هر کجای دنیای خاکی بروم یک روز برمیگردم و شماره 9 را میپوشم. من دار و ندارم هوادارانی هستند که فصل گذشته با بزرگی خود پشت سر کریم انصاریفرد بودند، درسهایی به من دادند که هیچوقت فراموش نمیکنم. مطمئن باشید با قدرت برمیگردم و جواب این هواداران را خواهم داد.




فارس: برخیها معتقدند تو برای پرسپولیس بازارگرمی کردی؟




خدا آن روز را نیاورد که من برای پرسپولیس بازارگرمی کرده باشم. این حرف را بزنم، موضوع پول در میان نبود و من در جلسه دوم و سوم اعلام کردم که هر چه شما بگویید قبول دارم اما مثل اینکه استخاره دوست نداشت من به پرسپولیس بیایم. البته روز گذشته به من اعلام شد که دایی دو بار استخاره کرده و خوب در نیامده و امروز بعد از ظهر نیز برای بار سوم این کار را انجام داده و باز هم خوب در نیامده است.




فارس: پس کجا میروی؟




دست خداست، اما به احتمال فراوان اگر خدا بخواهد و هواداران پرسپولیس رخصت بدهند به اروپا میروم.




فارس: برخیها میگویند رفتن تو به اروپا یک بازارگرمی است؟




خیر اصلا این مسئله اصلا درست نیست، حالا ببینید من به اروپا میروم یا خیر. اما من در مقطعی از زمان با شهادت مدیر برنامههایم به پیشنهاد خارجیام به خاطر پرسپولیس جواب منفی دادم. هیچ منتی هم نیست، فقط خواستم این حرف را بزنم که هواداران در جریان باشند آنهایی که در کوچه و خیابان به من لطف دارند. اما علیرغم میل باطنیآم حضورم در پرسپولیس منتفی شده است. از هیچکس هم دلخور نیستم، راضیام به رضای خدا ولی مطمئن باشید به هر طریقی که شده با تلاش و کوشش زیاد به جام جهانی میروم.




فارس: برخیها میگویند تو به خاطر بدنسازی از تمرینات پرسپولیس فراری بودی؟




واقعا نمیدانم این حرف برای چیست، من صبح و بعد از ظهر زیر نظر دکتر بهرامی در آکادمی ملی المپیک تمرین میکردم چون این مسئله زیاد صحیح نیست دربارهاش حرف نزدیم بهتر است.




فارس: ماجرای رفتن به خارج از کشورت چه بود؟




من مانند تمام بازیکنان لیگ برتر پس از اردوی تیم ملی پنج یا شش روز به خاطر کار شخصی برای استراحت اقدام کردم، در کل دنیا تمام بازیکنان برای ریکاوری خودشان یک ماه فاصله زمانی میاندازند و استراحت میکنند یعنی بعد از یک فصل پرفشار به نظر شما جرم بود که شش روز استراحت کنم؟ اما خدا میداند علیرغم اینکه خیلی حرفها زدند اما من با هیچ تیمی صحبت نکردم و در آن شش روز فقط استراحت کردم.




فارس: در پایان اگر حرفی داری بگو؟




از تمام تیمهایی که با من وارد مذاکره شدند و به من لطف داشتند، تشکر میکنم. از صمیم قلب برای موفقیت پرسپولیس آرزو دارم و همیشه دعا میکنم که این تیم بتواند در عرصههای مختلف مخصوصا با علی دایی موفق و سربلند باشد. بالاخره مثل اینکه امسال قسمت نیست در پرسپولیس باشم اما از تمام هواداران میخواهم این تیم را حمایت کنند. قسمتم این بود اما مطمئن باشید یک روز برمیگردم. جا دارد در پایان از محمد رویانیان به عنوان مدیرعاملی عاشق و زحمت کش تقدیر و تشکری ویژه داشته باشم، ما باید امثال رویانیان را در فوتبالمان حفظ کنیم، او نیاز به زمان دارد تا خود را ثابت کند و انشاءالله حالا که مانده است، در پرسپولیس موفق میشود.
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 21:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar &


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 1 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است

انصاری فرد جواب مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس را داد
کریم انصاریفرد در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در جواب اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من همیشه گفتهام و به آقایان محترم 100 بار دیگر میگویم خدا آن روز را نیاورد که من بخواهم به خاطر پول به پرسپولیس پشت کنم، من همیشه رو راست و شفاف حرفهایم را زدهام.




وی افزود: روابط عمومی محترم زحمتکش باشگاه پرسپولیس شما که یک ثانیه در جلسات ما حضور نداشتید نقل قولهای دوستان را مطرح نکن و با آوردن کلمه پول به دنبال عوامفریبی نباشید من حرفهایم را زده بودم و به هیچکس هم بیاحترامی نکرده بودم چون آرزویم سربلندی و موفقیت پرسپولیس است، حتی بدون انصاریفرد.




وی افزود: به احترام علی دایی بزرگ، کسی که قلباً دوستش دارم، دوست ندارم در خصوص بقیه ماجراها و برخی موضوعات حرفی بزنم اما عزیزانی که این حرفها را میزنید مگر من بدون قرارداد حاضر نشدم دو بار به تمرین پرسپولیس بیایم؟ پس بهتر است از مطرح کردن برخی از مسائل خودداری کنید و سعی نکنید تا شأن و شئون را زیر سوال ببرید، احترام پرسپولیس بر من واجب است اما به کسی اجازه نمیدهم من را مقابل هواداران بزرگ این تیم و سرمربی بزرگش قرار دهند. همچنین رویانیان که یکی از مدیران لایق فوتبال است به من گفت دایی سه بار استخاره کرده و خوب در نیامده و من هم به حرف ایشان احترام گذاشتم پس بهتر است با این حرفها کاری نکنید که برخی مسائل دیگر مطرح شود.




انصاریفرد در پایان گفت: من خدای ناکرده به دنبال تهدید و این حرفها نیستم چون مطمئن باشید یک روز برمیگردم پیراهن پرسپولیس را میپوشم اما اجازه نمیدهم تا من را روبهروی این تیم قرار دهند الان هم میگویم از خدای بزرگ میخواهم که بهترین نتایج را برای پرسپولیس شاهد باشم، من به عشق این تیم ماندم اما قسمت نشد پرسپولیسی شوم ولی باز هم از هواداران میخواهم که مانند کوه پشت سر پرسپولیس باشند که انشاءالله این تیم نتیجه بگیرد اما آقایان عزیز شما که در این جلسه نبودید در خصوص مسائل مختلف حرفی نزنید. اینطور بهتر است.
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 21:53
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 2 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
انصاري فرد پيشنهاد 2 برابري استقلال را رد کرد

معاون باشگاه استقلال از رد پيشنهاد توسط کريم انصاري‌فرد براي استقلالي‌ شدن خبر داد.


علي اميري درباره پيشنهاد اين باشگاه به کريم انصاري‌فرد که گفته مي‌شود که قرارداد خود را با پرسپوليس مي‌خواهد تمديد کند، اظهار اشت: ما به کريم انصاري‌فرد پيشنهاد کرديم که دو برابر پولي که پرسپوليس به او مي‌دهد، مي‌دهيم اما او اين پيشنهاد را رد کرد تا نشان دهد يک پرسپوليسي با غيرت است.

به نقل از فارس، وي افزود: کار او واقعاً جاي تقدير و تشکر دارد و او گفت نسبت به پرسپوليس تعصب دارد و نمي‌خواهد هواداران را برنجاند، واقعاً بايد مجسمه چنين بازيکناني را در سردر اين باشگاه‌ها ساخت.

امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 21:54
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 3 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
انصاري‌فرد: با کلمه پول لطفاً عوام‌فريبي نکنيد

کريم انصاري‌فرد گفت: آقاي محترم شما که در جلسات ما يک ثانيه هم حضور نداشتيد با کلمه پول عوام‌فريبي نکنيد.


کريم انصاري‌فرد در جواب اظهارات مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من هميشه گفته‌ام و به آقايان محترم 100 بار ديگر مي‌گويم خدا آن روز را نياورد که من بخواهم به خاطر پول به پرسپوليس پشت کنم، من هميشه رو راست و شفاف حرف‌هايم را زده‌ام.

به گزارش فارس، وي افزود: روابط عمومي محترم زحمت‌کش باشگاه پرسپوليس شما که يک ثانيه در جلسات ما حضور نداشتيد نقل‌ قول‌هاي دوستان را مطرح نکن و با آوردن کلمه پول به دنبال عوام‌فريبي نباشيد من حرف‌هايم را زده بودم و به هيچکس هم بي‌احترامي نکرده بودم چون آرزويم سربلندي و موفقيت پرسپوليس است، حتي بدون انصاري‌فرد.

وي افزود: به احترام علي دايي بزرگ، کسي که قلباً دوستش دارم، دوست ندارم در خصوص بقيه ماجراها و برخي موضوعات حرفي بزنم اما عزيزاني که اين حرف‌ها را مي‌زنيد مگر من بدون قرارداد حاضر نشدم دو بار به تمرين پرسپوليس بيايم؟ پس بهتر است از مطرح کردن برخي از مسائل خودداري کنيد و سعي نکنيد تا شأن و شئون را زير سوال ببريد، احترام پرسپوليس بر من واجب است اما به کسي اجازه نمي‌دهم من را مقابل هواداران بزرگ اين تيم و سرمربي بزرگش قرار دهند. همچنين رويانيان که يکي از مديران لايق فوتبال است به من گفت دايي سه بار استخاره کرده و خوب در نيامده و من هم به حرف ايشان احترام گذاشتم پس بهتر است با اين حرف‌ها کاري نکنيد که برخي مسائل ديگر مطرح شود.

انصاري‌فرد در پايان گفت: من خداي ناکرده به دنبال تهديد و اين حرف‌ها نيستم چون مطمئن باشيد يک روز برمي‌گردم پيراهن پرسپوليس را مي‌پوشم اما اجازه نمي‌دهم تا من را روبه‌روي اين تيم قرار دهند الان هم مي‌گويم از خداي بزرگ مي‌خواهم که بهترين نتايج را براي پرسپوليس شاهد باشم، من به عشق اين تيم ماندم اما قسمت نشد پرسپوليسي شوم ولي باز هم از هواداران مي‌خواهم که مانند کوه پشت سر پرسپوليس باشند که ان‌شاءالله اين تيم نتيجه بگيرد اما آقايان عزيز شما که در اين جلسه نبوديد در خصوص مسائل مختلف حرفي نزنيد. اينطور بهتر است.




امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 21:55
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 4 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
آقای مربی آیا استخاره برای گرفتن بازیکن مناسب هس؟1 استخاره هم برای جذب رونالدو بگیر ببینیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 21:57
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 5 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 21:58
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 6 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است

جواب رد علی دایی به کریم انصاری‌فرد / مگر از دورتموند پیشنهاد نداری؟ خب برو!

ورزش > لیگ برتر - علی دایی قبول نکرد که کریم انصاری‌فرد بازیکن تیمش شود.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم انصاری‌فرد مهاجم فصل گذشته پرسپولیس دیروز به دیدار علی دایی رفت تا با او در مورد بازگشت به این تیم مذاکره کند. دایی که از دست انصاری‌فرد ناراحت است وقتی او را دید گفت: «مگر نگفتی از دورتموند پیشنهاد داری؟ خب برو دورتموند.» انصاری‌فرد در جواب دایی گفت که در چند هفته گذشته کار داشته و نمی‌توانسته در تمرینات پرسپولیس شرکت کند اما دایی در جوابش گفت: «تو در اوج بدنسازی و تمرینات تیم غیبت داشتی و نیامدی. باید خیلی فکر کنم که ببینم تو را می‌خواهم یا نه.» دایی دیروز و امروز در مورد این ماجرا فکر کرد و امروز سرانجام اعلام کرد که انصاری‌فرد را نمی‌خواهد.
حالا انصاری‌فرد باید به دنبال تیم دیگری باشد تا فصل آینده را در آن بازی کند. او یا تا پایان فصل نقل و انتقالات به تراکتورسازی می‌رود، یا چند هفته بیرون می‌ماند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد به سپاهان خواهد رفت.
43 43
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 22:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 10
عضويت: 13 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 21
تشکر شده : 5

پاسخ : 7 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 22:17
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از jigar به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: k-ansarifard /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 8 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
نقل قول از jigar


این کارها باعث تاسفه
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 22:20
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از k-ansarifard به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: jigar /


ارسال‌ها : 10
عضويت: 13 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 21
تشکر شده : 5

پاسخ : 9 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
نقل قول از k-ansarifard
نقل قول از jigar


این کارها باعث تاسفه
من خودم پرسپولیسی نیستم ولی باید بگم کریم انصاریفرد بازیکن خوبیه باید با هم کنار باین دیگه

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 22:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از jigar به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: k-ansarifard /


ارسال‌ها : 27
عضويت: 19 /4 /1392
قرار داده نشده
تشکرها : 3
تشکر شده : 8

پاسخ : 10 RE انصاری فرد: به من گفتند حضورت در پرسپولیس منتفی است
امضاي کاربر :
.دلتنگی هایم را با
کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگتم

چهارشنبه 19 تیر 1392 - 22:25
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :



twitter facebook rss
yahoo
سايت ما با عنوان بزرگترين تالار گفتمان ايراني کار خود را در سال 15/2/1390 آغاز کرد. از لحظه تولد تاکنون ما همواره سعي در ارائه مطالب آموزشي، علمي، تفريحي، سرگرمي و ... داشته است. ما مفتخر است که توسط سرور ايران ميزباني مي شود.

ترجمه شده توسط:آبان يار

ايميل پست الکترونيکي مديريت سايت : #######
همراه جهت پيامک : 0000000 - 0000
PostMan By Cultural Forum | Study at Malaysian University
طراحي شده توسط VBIran

SEO by vBSEO