loading...
فوتبال فروم
آخرین ارسال های انجمن
moh3n بازدید : 46 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)





امیر حسن صادقی می گوید تمام تلاشش را می کند تا یکی از مسافران ایران در جام جهانی باشد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مدافع ملی پوش استقلال پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت:«از دو باشگاه دیگر که خواهان من بودند تشکر می کنم اما باید بگویم که استقلال خانه من است و ریشه ام استقلالی است.»
او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید چقدر احتمال می‌دهید از مسافران تیم ملی در جام جهانی باشید این واکنش را نشان داد:«من تمام تلاشم را می‌کنم در جام جهانی حاضر باشم.از اعتمادی که کروش به من داشته ممنونم.من بعد از 6 سال به تیم ملی برگشتم و تمام تلاشم را می کنم تا یکی از مسافران جام جهانی باشم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدا تیم لیگ برتری هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 49,660
  • کدهای اختصاصی

    Varzesh3.com ورزش سه

    پشتیبانی

    ابزار هدایت به بالای صفحه